söndag 10 april 2011

Byte av replokal....check

Jaha, mina vänner och bekanta, då vill jag upplysa om att bandet Unspoken har bytt replokal idag. Detta kommer nog göra att bandet slår igenom inom det snarast. Nåväl, personligen kommer jag kunna springa (eller snarare gå i lugn takt) till replokalen betydligt oftare och träna på trummorna då lokalen ligger i Markbacken.

Vad har hänt mer sen senast?
Var på bio igår med Kajsa och Carina. "Hur många lingon finns det i världen" var filmen. Den var bättre än jag trodde. Har annars svårt för svenska komedier.

I fredags bakade jag citronpaj, vilket inte händer för ofta. Det är skitagott men är lite bökigt att baka. Blir nog en liten bit ikväll....mmmmm.

Som sagt var så har vi i bandet bytt lokal. Lämnar vår gamla lokal vid resecentrum bakom oss, där vi har lirat de senaste åren. Kommer inte riktigt ihåg hur länge...men 5-6 år är det nog.
Har precis kommit hem från nya lokalen där jag plockat ihop mina trummor och provspelat för att checka ljudet. Det lät annorlunda men bra. Jag är nöjd.

Nu är det tv och sömn som gäller innan det är dags att gå till jobbet imorrn...igen.

Ha det så gött kamrater

1 kommentar:

  1. Härligt att nya lokalen funkar :-D och ville bara säga att jag stavar med C och inte K ;-) HAHHA tack för bio stunden.. skoj! får vi göra om tycker jag! love u ! kram

    SvaraRadera